Spontanbloggar.. :3

Hej. ♥
Nu tänkte jag bara spontanblogga lite! ;)
Klockan är typ ca kvart i tio & jag snackar mä Ella, David o Pao på skype = naaaajs! :D♥
Imorgon ska jag ju till skolan som vanligt, sen blire nog träning! :)
Längtar till på fredag, då EllmE MusiC ska sova över i tält hos Lisa (fast Marre är bara med på kvällen, men sen sover man ju ändå bara.. hehe, kanske inte BARA)! ♥ Ska iaf bli så najs! För er som inte vet det är EllmE MusiC vårt band, medlemmar: Ella, Lisa, jag (Linn), Maria & Emma! :p Vi ska kanske köra anden i glaset.. :O Ifall ni vill veta mer om det så finns det på sötisen Emmas blogg! ♥ http://emsihund.blogg.se heter den! ;) Där har hon skrivit ett inlägg om det! :thumbup: ♥ Ja, men ni får ha det gött! :)
 
Älskar den här bilden från We♥It! :D
 
Puss & hej. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0