Forum ;*

Cha Cha bloggen! <3.
Idag har jag varit i Forum med Emma och Fanny. Det var najs! Men det blev nt så mkt shopping direkt -.-... fast Emma köpte ett par shorts och alla tre såg på 5D bio 2 ggr! Den första var att man åkte bergodalbana, och den andra var läskig (man blev jagad i skogen)... :o Och imorgon ska jag, Emma, Fanny och Lina påsklovs sporta! Vi ska klättra, spela pingis, spela badmington, och spela TENNIS! :D :love: KUUUL! Nu skypar jag meed Emma och Fanny... Jag kommer med veckans blogg oxåå.., bloggen är:





Klicka på länken elr bilden, och kom till deras blogg!


För att:
Fanny ville att deras blogg skulle vara veckans blogg denna vecka och för att den är bra :)

Gjorde ett litet kolage :D

TENNIS BLIRE IMORGON! :love:


Vårt samtal...

Lite äldre bild på mejj... Emma tog fotot! ^^;*<333

Ses, puss //Linnsaan;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0