Övernattning och snö...

Hejj,
Nu är jag hos Fanny, för jag och Emma sov jue över! Det var sköjj! :D Vi somna vid 2 och vakna typ kvart i 9 :o Men deet var as-najjs! :love: Bara att nu har det snöat SUUUPERMKT på natten (i aprill) , så det är helt VITT (igen -.-)... Men snö betyder jue ABSOLUT inte bara dåligt! Vi gick nämligen ut i morse i pyamasarna och BADADE i snön! :D Först barfota, men sen med skor! Men nu sitter vi och värmer oss, och kollar på tv! <33

Bilder kmr:

Jag och Emma i snön! <33 ^^ Bilden av Fanny!

Jag oc Fanny i snön! <33 ^^ Bilden av Emma!

Emma och Fanny i snön! <33 ^^ Bilden av mejj!

PUSS //Linnsaan;*

Kommentarer
Postat av: Emma♥

Hihi! Det var jääätte kuul! <333

2012-04-14 @ 14:27:05
URL: http://emsihund.blogg.se/
Postat av: Linn ♥

Hahah, aa! <33 ;* Vi bara mst göra om deet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0