Ridning och långhelg! ;*<33

Tjoo! :p Jag ska berätta om min extra långa helg, och när jag, Emma och hennes pappa red! :D

Jo, på fredagen myste jag bara, åt pizza :D
lördagen var det bara att gå upp tidigt för jag skulle vara med i mix-cup dvs blandat killar och tjejer! :) Vi förlorade första martchen mot 99:or (äldre, lite fusk där va!?), med 6-5 elr 6-4. Men alla var ändå nöjda. ;) I andra matchen vann vi stort, men förorade tredje matchen. Alltså gick vi till B-slutspel. På kvällen lagade vi kött med klyftpotatis! :thumbup: Sen åt vi godis och glass, jag och pappa. De andra var inte hemma.
söndagen kunde jag inte vara med och spela, men de kom 2:a i B-slutspel :) Undrar ni vrf jag inte kunde vara meed!? Jo för att jag, Emma och Emmas pappa skulle åka och rida! :D Det var as-najjs! ;p Det var bara vi och en annan tjej i min och Emmas ålder där! Jag fick rida på Gandalf, som de andra gångerna! :thumbup: Emma red på Oski, och Emmas pappa minns jag inte vem han red på! Vi fikade, och sen red vi ut! Vi var borta i 3 timmar!! <3 Sen åt vi lunch vid 15-tiden! ;) Efter det hoppade jag, Emma och Alexandra (tjejen i vår ålder) med Duni, en shettlandsponny! Men jag ramlade av 1 elr 2 ggr för jag tappade balansen eftersom vi red barbacka, och Emma 1 gång, haha xD. Jag fick iaf upp typ 2 galoppsprång med Duni! :) Det var kul! Dagen var såååå najjs! <3
måndagen (idag) är det valborgsmässoafton! :) Vi ska få gäster, det är en familj med barn i min och Joars ålder! Vi ska äta kyckling typ!? :o <3 Det ska blir najjs när dom kmr, vi kanske går ner till brasan oxå!? :) <3
Sen imorgon är det tisdag, dårå, och jag har inge speciellt för mig... kanske ringer ngn kompis!? :D

Aja, sry för den långa texten, kanske lite ointressant!? ;)
Bilder från ridningen har jag inte fått ännu så det får bli en annan gång!
Coolt glas!? Snyggt iaf! :) Inte taget av mig, kmr från google! <33

Vi sees! PUSS //Linnsaan;*

Kommentarer
Postat av: Emma♥

Det var inte ointressant Linn! <33 Bara satt du vet hette hästen pappa red på Aura! <33 PÖSS på dejj sweetie! <33 ;*

2012-04-30 @ 16:00:15
URL: http://emsihund.blogg.se/
Postat av: Linnsaan ♥

Okej, vad bra dåh gmn! ♥ Juste, Aura, jag tänkte att det kanske var det men var lite osäker... <3333 ;*

Love u gmn, PÖSS på dej sj sötisen! :* ♥

2012-05-02 @ 09:25:38
URL: http://bylinnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0