Tjo!! ;*

Tjooh, världen! ;*
Imorgon börjar skolan för första gången efter lovet! Ganska najs, och ganska bajs... :D Men att träffa kompisarna ee ju FÖR najs! <3<3 Nu har jag varit inne på skype, och suttit lite vid datan! :p Senare ska jag se på film om när Titanic sjönk. Men tills dess får det bli kanske dator, elr fota!? :D Får se! Iaf, jag fyller år om ungefär 3 veckor, vilket ee najjs! Då blir jag 12 år! :p <3 ;*

Det kmr BILDER:

Jag som fotar i spegeln! :) Lite suddig men who cares!?

Jag som ledsen/hamster/storögd/konstig varelse! :) Fotot är ev Emma! <3^^

En bild som jag fotade när jag, Emma, Lina och Fanny var ute och fotade! ^^

PUSS //eran Linnsaapiinsaa;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0