Snart ny mobil då! ♥

Tjenare, ja... ni ser rubriken.
I julklapp fick jag ett "presentkort" på en mobil och jag tror att jag ska ta en iphone.
Min första mobil var från Nokia, en knappmobil. Kände att jag ville prova en touch så då köpte jag en ny. Den andra då var en touch från Samsung men då var jag inte så insatt, så det blev utan android, vilket jag saknade väldigt mke lite senare. Så jag köpte en ZTE blade 2 (med android då) som var grymt bra i början. Men lagringsutrymmet var väldigt litet, och mobilen började snabbt krångla & lagga, nu laggar den väldigt mke. Hade alla 3 mobilerna i ungefär 1 år tror jag.
Nu tänkte jag nog prova med en iphone, eftersom att alla säger att den är så grymt bra! Frågan är bara vilken iphone, jag tror inte iphone 5 för den är så väldigt lång, haha! Men kanske 4s :D
 
Svårt val?! :D
Puss på er, förlåt om det blev ett tråkigt inlägg! 

Kommentarer
Postat av: Minka

ta 4s vettjaah :D

Svar: Haha, aa, tror nog att det får bli den! ;)
None None

2012-12-28 @ 13:40:05
Postat av: Plaifa

va kul ^^

Svar: Haha, aa! :D
None None

2012-12-28 @ 18:48:20
URL: http://hellosweetdays.blogspot.se/
Postat av: sarah


är du över 18 år och vill vinna pengar lätt och ärligt?
bli medlem på:

https://www.betsson.com/refer/index.asp?keyCode=DDCBEHG

du får frispins varje dag fram till jackpotten som nu ligger på 140 miljoner men finns mer jackpottar. :)

Svar: Är inte över 18.. men snart (hähä)! Bara 6 år kvar ;)
None None

2012-12-28 @ 19:20:16
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin
Postat av: Anonym

Iphone 5 känns inte så lång och stor när man väl har den i handen :) det är bara när man ska börja jämföra och lägga den brevid en 4s som den kanske ser lite lång ut. Men annars har den mycket bättre bildkvalité när man kollar videor och är snabbare :)

Svar: Okej, tack så mke, min brorsa har Iphone 5.. du har rätt! :DKanske blir en Iphone 5 då, haha!
None None

2012-12-30 @ 00:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0