GIVE AWAY! ♥

HEJSAN! ♥
Idag startar jag en Give away!
Om man är med och tävlar kan man vinna ett halsband elr ett par örhängen som dock inte är äkta guld elr en fin sten! :)
Den som kmr etta får välja först, sen tvåan och trean får det som är kvar. Det ni ska göra är att kommentera detta inlägget och skriva om min blogg. Alltså hur den är, vad jag gör bra/dåligt, vad jag kan förbättra, hur länge ni läst här på min blogg & hur ni fick reda på att den finns. Ju mer kreativa ni är, desto större är chansen att vinna. Det finns som sagt 1:a pris, 2:a pris & 3:a pris. Det är inte jag som avgör vilka som vinner, utan en myndig dommare som jag valt ut.
 
 Priserna:
 
 Halsbandet!
 
Örhängena!
 
Stenen!
 
Regler:
1. Ni måste skriva er mailadress i fälltet för mailadresser så att jag kan nå er om ni vinner.
2. Ni får inte skriva mer än 1 gång.
3. Smöra inte så mkt, hehe :)
4. Ingen regel, men var så kreativa som möjligt!
 
Det är bara att mata på kommentarer tills jag säger att Give awayn är slut!
Vi hörs, LYCKA TILL! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanne

Gillar du fokis blogg?
Isf MÅSTE du spana in mig blogg! :)

Svar: Jag älskar fokis blogg!Okejj, ska göra! ;)
None None

2012-07-17 @ 10:26:19
URL: http://wronginalltherightways.blogg.se
Postat av: cyrusmiley

Gillar du Miley Cyrus? Jag driver en av sveriges största fanbloggar om henne så besök gärna den :)

Svar: Okej ;)
None None

2012-07-19 @ 06:29:40
URL: http://cyrusmiley.blogg.se
Postat av: Linnsaan ♥

Om ni undrar så godkänner jag inte kommentarerna som är svar till min Give Away ännu. ♥ Det gör jag när den är slut!
Lycka till då. ♥

2012-07-25 @ 09:52:34
URL: http://bylinnsaan.blogg.se
Postat av: Ellaa

^^Tjoo.
Denna blogg är som en hittad dagbok. Mycket intressanta inlägg med mycket detaljer. Inläggen har en fanatisk jämn historia genom dina dagar. Jag kom ihåg när jag läste denna blogg första gången. Det var när du och jag "Skypade" och då berättade du om din nya blogg. Jag var snabb in på den och läste ditt första "riktiga" inlägg, jag tror att det var om att du skulle till fjällen.
Texten du skriver handlar mycket om vänner, din underbara hamster Maräng och annat roligt att läsa om. Jag tycker inte att du gör något dåligt i varken dina inlägg eller din header! Din nuvarande header har en fin berättelse, och jag ser mycket Linn i den! Jag verkligen ÄLSKAR din blogg och hoppas att den finns så länge som möjligt. Jag tror verkligen att om du fortsätter ett tag till och säger till många att följa bloggen så skulle det inte förvåna mig om du blev en framtida Foki!
Dina tävlingar är spännande och väldigt kreativa, även om jag inte vinner något så är det super roligt att delta! Det är som i denna tävling! Roligt att delta! "The love people gives you is not enough. Forever you are my baby!" ♥ 


// Mee Ellaa! ♥ 

Svar: Aww, så fiint skrivet!! ♥♥♥♥♥BRA jobbat gmn!! ♥♥♥♥♥
Puss! ♥ :*
None None

2012-07-25 @ 13:03:48
Postat av: Emma ♥

Din blogg e super, o jag försöker inte smöra bara för att vinna utan skriver så här för att det e alldeles sant!!!! ♥♥♥♥
Jag hoppas alltid att du gjort ett inlägg när jag går in på datorn! :)<3
Dina Bilder e helt MAGISKAA!!! ^_^♥♥♥ ♥.♥
Din text är intressant och man förstår!! <33
Rubriken passar alltid till inlägget! ;P<33
Haha, jag e med på ganska många bildeer!! :D ♥♥♥
Skulle kunna hitta på minst 1 miljon saker till men man skulle ju inte smöra för mkt såå jaa.....
PUSS!!!! ♥♥♥<333 :) ;) ;3 ;*

Svar: Awww, taaack!!Superbra jobbat, GRATTIS GMN!! ♥♥♥♥♥♥
Puss!! ♥♥♥♥♥ ;*
None None

2012-07-29 @ 22:44:22
URL: http://mzel.blogg.se
Postat av: Numpric

Veckans blogg har dragit igång så var gärna med ! :)
http://bylinnsaan.blogg.se/2012/july/give-away.html

Svar: Okejj, tack så mkt! :)
None None

2012-08-08 @ 08:46:16
URL: http://www.nattstad.se/numpric

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0