EKEN CUP & alla dagarna med handbollsmänniskornaa ♥

Heejj bloggen. ♥

FÖR DET AAAALLRA FÖRSTA: Idag fyller min lilla älsklingshamster Maräng 1 ÅR!! :love: :p Grattis gubben! :) Han har fått grönsakstårta & en toalettrulle-kluring som jag gjort! ;) Har även köpt en trätunnel & godis till honom! ♥ Älskar dej lilla gubben! ♥

FÖR DET ANDRA: Idag ska jag avgöra vem som vinner bloggtävlingen!! ;) Ni som inte anmält er & vill vara med: Jag lämnar ut vinnaren innan ett/två (på kvällen)! ♥

FÖR DET TREDJE: Jag ska berätta om den här första veckan på mitt sommarlov & då Eken cup (en handbollscup utomhus)! <33

Ja, på tisdagen när vi slutat skolan var jag ju med Emma.. sen fotokurs med Emma på onsdagen & torsdagen (som ni kan läsa i mitt förra inlägg). På fredagen var jag med Emma & laddade sen inför Eken (ja, Eken cup). På lördagen gick jag upp ganska tidigt för att åka iväg (ca 40 min bort, bara?) till Eken! Vi spelade 2 matcher den dagen.. förlorade 1 & gjorde lika 1 iaf. Sen åkte jag, Erica & Ida hem till Erica, för att sova över! Vi bastade, spelade spel, åt massa godsaker & såg på FILM! :p Vi åt hamburgare oxå. ^^ Sen på söndagen tror jag att vi förlorade 1 match & vann 1 match.. men det räckte inte till A-slutspel.. så det blev B-slutspel, vilket inte är lika bra, men ändå. Sen åkte jag, Ida, Erica & Irma hem till mej! Vi hade jätteskojj.. vi spelade "tecken", asså ett kortspel, såg på film, hoppade studsmatta & mer! Till lunch åt vi pannkakor! På måndagen vann vi nog båda matcherna tror jag, så vi gick vidare i B-sluspelet! Och i går, tisdag kunde inte jag vara med  och spela, för jag var grymt förkyld men vårt lag åkte ut, mot ett finskt lag (med bara 1 turmål, när det var 1 minut kvar).. men jag var paparazzi istället & fotade massa lerbilder (för det hade regnat)! Jag köpte även en Eken cup t-shirt! :) Efter det åkte jag, Ida & Erica hem till mej & Ella kom även över! Vi gjorde massa roliga saker (mest ute)! :love: ♥

Och nu idag har det gått 1 vecka av mitt sommarlov! Ida ska sova över ikväll/natt (jaa, klockan e ju över 12.30 på kvällen/natten nu)! ♥ Så man kan säga att hon sover över! :p <33 Vi ska sova i mitt garage (det är som en gäststuga typ).. aja vi får se hur det går, har bara sovit där 1 & en halv gång, först med Emma, men vi gick in mitt i natten.. och sen med EllmE (vårt band)! ♥♥♥♥♥

BILDER PÅ LERVÄLLINGSCUPEN:

Jättemysigt -.- Dock ej dagen då man sjönk ner en decimeter i leran, han aldrig fota då.. :o
Flaskor, oxå dagen då det inte regnade! <33
Lite lera var det ju alla dagar ändå.. ;)
Irma, Ida & Erica värmer upp! :D <33
Hedda (E) skjuter! :p <33
Min drink (jag & Ida gjorde smoothies)! ♥ C:
Marängs bitkluring! ♥♥♥♥♥
En tårtbit!! C: ^^
Den lilla sötnosen som fyller 1 ÅR!! <333 C: ^^ ♥♥♥♥♥
Ja, nu har ni fått höra lite! Hoppas ni har haft en bra start på sommarlovet (om det startat för er såklart)! :D
Vi ses, sötisar! ♥ Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: felicia

Så söt sista bilden var :)

Svar: Mwih, taack! Det är lilla maräng det! ;)
None None

2012-06-29 @ 12:29:25
URL: http://feliciaochjohannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0