Försenade midsommarbilder!! ♥

Hejj bloggen. ♥ Och läsaarna! :p
Sooorryy att jah inte har bloggat på ett tag!
Japp, nu kmr vääldigt försenade midsommarbilder från en jäättebra midsommar!! ♥.♥
Fast jag tog inte med min kamera till midsommardstången..
 
Vår lilla sommarstuga där vi firade! ♥.♥ Foto: Jaag! ^^
 
Bordet! ♥ Foto: Jaag.. xO
 
Ja, vi firade 17 stycken.. det var släckten, men vi firade lite halft med ca 15 stycken till.. :D Foto: Jaag! ^^
 
Bordsdukningen! ♥ Foto: Jaag! ^^
 
 Vacker blomma, elr hur!? ♥ Foto: Jaag! ^^
 
En till fin-fin blomma! ;) ♥  Foto: Jaag! ^^
 
Hela buketten! ;3 Foto: Jaag! ^^
 
Hah, min misslyckade bukett! xD Foto: Jaag! ^^
 
Jaa.. tror nog ni har fattat nu att vi hade en & annan bukett! ♥ Foto: Jaag! ^^
 
Denna vackra svenska flagga.. ♥ Foto: Jag (som alla bilder utom en är)..
 
Vårt lilla sommarhus har tydligen en egen livboj med namnet tryckt på.. ♥♥♥ Foto: Fortfarande jag!
 
'
SPRITE! :o Foto: Jag.. :)
 
Snacks.. x3 Foto: Jag..
 
Eh.. snacks (typ), hehe :D Foto: Jag har fotat.. :p
 
Förrätt.. ägg, räkor, sill, potatis, lax.. jaa, niveet! ♥ Foto: Jag där med..!
 
Två av mina kussar, Siri & Matilda!  :love: ♥.♥ Foto: Jag igen! :D
 
Lite suddig bild på mejj, men aja.. äntligen inte jag som fotat, hah! x3 Foto: Morbror :p
 
En färgglad bild på någraa klängväxter! :p Foto: Jag!
 
JORDGUBBAR! :love: Foto: Jag.. :O
 
PAJ! :love: Foto: Jag ofc.. :D
 
VANILJGLASS! :love:
 
Muuuuums, VANILJVISP.. börjar tänka på Emma nuu.. både hon & jag ääälskar vaniljsås & vaniljvisp!! :love: Foto: Jag! ;)
 
En lite ljus bild.. men en klocka jag fick av mormor :) Jag har fotat! ♥.♥
Det var en LYCKAD midsommarafton, hoppas er oxå var bra! :p
Vi ses mina fina, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa - Kreativ bakning ♥

Vilka fina bilder :)

Svar: Taack! ;)
None None

2012-06-29 @ 12:29:44
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0