Snart lov, jao ♥

Hääjj alla söta! ♥
Snart e det sommarlov jao... elr, snart & snart men om ca en vecka! :p
Jag ska på sommarlovet åka till Berlin! :love:
Och även åka en vecka till västkusten- ska bo på någon liten ö typ! :)
Sen ska jag åka på ett läger där vi spelar HANDBOLL, som jag tror kmr bli aaaas-najs! ♥♥♥♥♥♥♥ Vi ska vara där i ca en vecka! Man sover över oxå! <3333
Och så ska jag gå på en fotokurs, i två dagar! <3333
Kanske blir ett till handbollsläger- men isf ett dagläger! :p Iaf, ett najs sommarlov!! :D <333
Jag vill påminna om att KOMMENTERA här på min blogg! :love:
Nu har jag ju inte bloggat på några dagar, men var ju hos kusinerna! :p För att en av mina kusiner konfirmerade sig!
Grattis- du vet vem du är! :love: Kul att du hade en bra dag!



Hoppas ni har en fortsatt trevlig kväll allihopa- puss & hej, leverpastej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0