BUBBLOR! ♥

Hejje bloggen & alla underbara läsare! ♥
Nu lägger jag ut lite bilder från systemkameran när jag & Ella (här om dan) blåste SÅPBUBBLOR! ♥

Fotad av: Mej!

Bild på Ella när hon drar fram bubblor! ♥.♥ Fotad av: Mej!

Haha, bild på mej när jag drar fram bubblor! Fotad av: Ella!

En bild på mej när jag inte märkte det! xD Fotad av Ella! <3

Fotad av: Mej! ;)

Oxå fotad av troligtvis mej! :o


AS-COOL bild! ♥.♥ Lägg märke till att man ser Ella speglas i den! Fotad av Ella dårå! ^^

OCH NU, TYP VÄÄRLDENS COOOOOLASTE BILD! ♥.♥ JAG ÄR RIKTIGT AVIS, för den är då fotad av: Ella! ^^

Och en sista bild, då fotad av: Mej! ^^

Hoppas att ni njööt ordentligt nu då! ♥.♥
Vi ses mina fina! Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0