Digestivekex :)







Jag fotar med Olympus E-450
Puss o kram, hejdå

Kommentarer
Postat av: Elliz

Hejje , ♥ Jag skulle vilja se ett inlägg där du lägger upp bara massor med bilder på Maräng , han e sååååååå söt! Det e ett inlägg som jag skulle vara väldigt sugen på att se och läsa!

Antingen på den här bloggen eller på mzel.blogg.se

ÄLSKAR denna blogg! Hoppas att du gör ett sånt inlägg som jag ville! ♥♥♥♥♥♥

Love yah! ^^

2012-05-05 @ 10:55:27
Postat av: Linnsaan ♥

Heejje Ellizzen! ♥ Maräng hälsar, och nu finns här på min blogg ett inlägg med 8 Maräng-bilder! ♥ ♥ ♥ Tack för att du gillar min blogg, deet uppskattas! ♥ ♥ ♥

Love yah, too! ♥♥♥♥♥ ;*

2012-05-05 @ 11:45:04
URL: http://bylinnsaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aså .. fina bilder , lixom ♥

Får man komma med önskemål här ? Ett inlägg med naturbilder du har tagit ?

♥♥♥

Kraam ♥

2012-05-15 @ 16:29:59
Postat av: Linnsaan ♥

Haha, taack! ♥

Klart du får komma meed önskemål här! :) Tack för tipset, jag ska lägga ut en massa naturbilder! ♥ Jag fixar det i kväll! ♥

Kramis på dej ♥

2012-05-16 @ 16:58:34
URL: http://bylinnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0