♥ FÖRDELSEDAG! ♥

Heejj,  IDAG FYLLER JAG ÅÅR! ♥ EMMA E HÄR OXÅ! :love: Men Ella har gått hem! ;( ÅÅH! Men det var kul så länge det varade! Vi fikadeeee gott! ♥ Idag har jag fått massa fin-fina saker! Som bland annat: Linnen, tunikor, pyamas, skinnjacka, väska, hårgrejor, smink + borttagningsmedel, nagellack, Twilightfilmerna, glasskopa, bandyfodral, simglasögon och mera! Det ska bli najs att gå på restaurang idag! :D

Smilk och lite hårgrejor...

FIKAAAA! ♥

Jag och söta Emma, i förrgår! <333

Okejj, men vi sees! ♥
Puss och kraam mina finisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattiiiiiiis ♥ söötaste ♥

2012-05-15 @ 16:24:54
Postat av: Linnsaan ♥

♥ Taaaack, haha ♥

2012-05-16 @ 16:55:28
URL: http://bylinnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0