Hejje!♥^^

Hejje! Jag e Ella och jag har stulit Linns dator medans hon dricker mjölk i köket, för att jag ville pröva att blogga! Hoppas att Linn inte blir arg...Men hon är ju så snäll så hon tar väl inte illa upp! ^^♥ Som ni kanske läste i förra inlägget så ville jag jue att ni skulle komentera min bild! Hoppas att ni gör det! Det skulle vara väldigt kul för mig att se! ^^♥
Ni får en bild på FINA Linn!!!!♥! Hehe!^^♥♥♥ För att hon e VÄRLDENS BÄSTA!!!
Denna bild tog jag på henne när vi var första gången och fotade! Jag älskar den för att Linn verkligen passade till miljön bakom henne! Jag blev rätt nöjd med den!!!^^♥ Oj nu kommer Linn, så måste sluta!
Sees!♥//Ella! :) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0