Kanerval! ♥.♥

Heejj! ♥
Idag efter en stjärnfestdag i skolan, var jag på årets kanerval med Emma.R, Emma.B, Pao, Frida, Tuva (+ hennes lillebror), David & Jonas! Najs vare iaf! ;)
Hade tyvärr ingen möjlighet att fota, men Frida fick in några bra bilder med sin mobil, så jag lägger upp en aaas-fin bild hon tog!.. ^^ Hps det e okejj Frida! ^^
Jag & Emma.R åkte en as-rolig karusell, där man fick hålla sig fast HÅRT för att inte trilla av lixom! ;) Sen åkte jag, Emma & Emma en annan as-rolig karusell som snurrade, guppade & gick upp OCH ner! Fyf*n vad kul det var! ♥♥♥♥
Vi köpte remmar, och jag åt en med COLA-SMAK! :love: Sen köpte jag en hamburgare, för jag skulle träna sen (i handboll då)! :p Fast först (innan träningen) han jag & Emma (R.) åka hem till henne en stund! :)
Och snart kanske jag ringer Ella, vi skulle höras & hitta på ngt! :D

Jonas, David, Jag, Emma.R, Tuva, Pao & Emma.B! Foto: Som sagt Frida! ^^


JIHAAAH! ♥

Men vi ses, mina fina!
Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0