Kussarna ♥

Voj Voj!
Nu skypar jag med EMMA!! ♥♥♥ :love: Det e najjs!
Men i morgon åker jag iaf till MINA KUSSAR! :love: Maräng ska följa med! :love: Tänka sig va, vad tråkigt han kmr att ha när han ska åka i en varm bil i 8 timmar! :o Min ena kusin ska ta konfirmationen, så det e därför vi åker! :) Men asså seriöst, visst vill ni inte läsa om detta!?
Så i stället drar vi en rolig historia!! :p
HÄR KMR DEN:

En skeppsbruten man som levt på en öde ö i fyra år, ser en ung dam som är ute och seglar.
Hon ankrar båten, hoppar i vattnet, simmar mot mannen och skriker:
- NU SKA DU FÅ NÅGOT DU DRÖMT OM I FLERA ÅR!
- Vad säger du människa? Har du snus med dig?

Thihi!
Men nu kmr jah inte blogga mer på några dar, för jag åker ju till kusinerna, men efter det SES VI! :love:
Älskarer!

Puss & Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0