Skypar meed Emmsan! ♥

Tjoo!
Nu skypar jag meed min kära Emma! ♥ Vi snackar bara om ALLT möjligt! :D
I morse kom jag hem från FINLANDSBÅTEN! :o Det var så sjuuuukt jobbigt och trött! :s Vi gick upp typ halv 6! Och sen var det bara att dra till skolan... aja dagen var iaf KUL! :love: Snart mst Emma logga ut, hon ska äta! :o Jag ska CHILLAAAH! ♥.♥

Det kmr några bilder så HÅLL I ER!

Här är sötaa Emma & deras sötaa hund Zafira! ♥ ♥ ♥ Foto: Jag!

Haha! Foto: Pappa!


Naturbild! På tal om det kmr snart via ett önskemål ett helt inlägg med bara NATURBILDER som jag tagit! ♥ Iaf, foto: Jag!


Påsklilja! Foto: Jag!


Men vi ses då, mina allra finaste!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0