Plugga, veckans blogg och hemsidetips! <3

Heejj! <3<3
Nu ska jag läsa på till NO:provet imorgon...
Sen ska jag vara med några kompisar. Igår kom Ella och Emma hit, så det kmr bildeer på deet sen!
Jag har en liiiite försenad Veckans blogg med mig idag oxåå! <333 :)
Veckans blogg är:


För att: Lovisa är en jättesnäll tjej i min klass! ;) Och att hennes blogg är jättefiin! <333 Klicka på bilden och kom till hennes blogg! <33 :)

Här kmr tips på en hemsida: http://mia-mia.com
En bild från den hemsidan är denna rörande bilden:





Här kmr en bild på när Emma och Ella var här, det är på studsmattan:
Tagen med systemkameran! :)

Aja, sees! Mst jobba NO nu.
PUSS //Linnsaan;*

Kommentarer
Postat av: Emma♥

Cool o ofc sööt bild på Emma och Ella när de hoppar! tack för tipset till sidan med de rörande bilderna, och sry om du tkr ah härmar för att jag också la ut rörande bilder!



Pöss Emma ^^

2012-04-07 @ 17:12:13
URL: http://emsihund.blogg.se/
Postat av: Linnsaan ♥

Tack, japp, bilden blev väll lite skojjig! <3 Du härmas jue inte! Men hemsidan är bra, så det är bara bra om du tipsar flera om den! :)



Love, pöss Linnsaan ^^;*<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0