Jullovet! ♥

Tjaa ♥
Nu tänkte jag berätta vad jag har gjort hittills under jullovet, om ni inte vill höra om det så behöver ni inte läsa! ;)
Iaf, dag nummer ett var i fredags då vi slutade typ 10.15 eftersom vi hade julgala (som en julshow) på skolan. Efter det var jag med Emma och Fanny! ♥ Vi körde anden i glaset, ganska spännande faktiskt! :D På kvällen bytte jag och Ella julklappar, nice! ♥
Dag nummer två, i lördags kom Emma hem till mig en snabbis, så bytte vi julklappar, nice! ♥ Sen åkte jag och min familj till farmor, det var också ganska nice. Där bytte vi typ julklappar med henne & åt julbord, haha?! :D
Dag nummer tre, då i söndags åkte vi vidare till våra kusiner, som bor typ 6 timmar bort. Där firade vi jul. ;)
Sen blev det julafton! ♥ Det var så kul att det inte går att beskriva, pallar inte :D 
Dagen efter julafton, tisdagen, då shoppade jag i Halmstad, LOL :p 
Vi åkte hem på onsdagen, och kom hem ganska sent. ;O
Och jaa idag har jag varit med Emma och Murre igen! Idag är det då torsdag.. nej nu slog klockan precis om till 00.00, då är det fredag nu och jag skypar med Emma, Murre och Emmas syrra Sarah! :D
 
Längtar inte direkt efter våren. Snön ligger så fint här utanför mitt fönster nu.
Aja, ska sluta babbla, puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0