~♥~ Match & disco ~♥~

Tjena!
Egentligen skulle jag spela handbollsmatch & efter det ha disco med laget idag.. men tror inte att det går så bra, för jag har huvudvärk :( Men får se ♥
Så nu vet ni var jag håller hus om jag inte bloggar ikväll, haha :D
Men jag har väldigt fullt upp denna helgen, så vi får se hur det går 
 
Aww, so cute! 
Hittade alltså en bild lååångt inne i min dator på Emma & Zafira, omg vad söta, tänkte att du kanske ville ha denna bilden om du inte redan har den Empan 
 
Omg, lika söt denna bilden med! 
Ella, jag ska göra klart din header idag, så skickar den på skype sen :D 

Hittade alltså dessa två bilder som jag tog i somras i min dator, kul kul, vad söta kompisar man har! :*
Ses, glöm inte att kommentera 


Kommentarer
Postat av: Emmaa♥

Haha! Liimpaan, den där bilden tgo vi meh min kamera juu ;D♥♥♥ (den på mig azzåå) såå den har jag ;D♥♥
Puss söötiis ;*♥

Svar: HAHAH, okii, det var det jag misstänkte :D ♥ ♥ ♥Jäääättesööt var den iaf! :* ♥ ♥

Men puuss på dej sweety ♥ !
None None

2012-12-07 @ 17:25:43
URL: http://emsihund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0