Nytt på min blogg ♥

Hejj allihopa ♥
Nu så är det dags för mig att börja blogga oftare! :D
Känner att jag har bloggat så sällan så att unika besökare har blivit färre & färre för var dag som går, omg! ♥
Så nu ska jag blogga oftare, nästan varje dag ska jag försöka med (iaf varannan)! Och som ni ser har jag nytt tema och ny header! Sen har jag även ändrat beskrivningen "om mig själv".. ♥
 
Detta är då den nya headern.. vad tycks om den?! ♥
Och nu har det ju kommit MYCKET snö oxå.. kom hem efter att skolan hade stängt pga snöovädret och märkte att dörren var igensnöad, wtf?! 
 
Men vi ses i morgon hoppas jag! 
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lova

Hej på dig!
Vilken rolig blogg du har!
Det var fint med den nya headern... dock har jag inte sett din gamla, så kan inte direkt jämföra, haha ♥
Kram!

Svar: Hejsan Lova! ♥ Tack så mycket, haha! :)
Kram på dig!
None None

2012-12-05 @ 18:09:10
Postat av: Emmaa♥

GUUD!!! SKIIT SNYGGT GMN! ♥♥ fett niicee azzå guud vad avis jaag bleeev ;D♥♥♥

PUSS BBY ;*♥♥

Svar: Haha, taaack söötisen!! ♥♥♥♥♥ Vad glad jag blir! :D ♥ Är sjukt avis på diin meed ska du vetaa! ;*♥ ♥ ♥
Puss på dig My Baby :* ♥ ♥ ♥
None None

2012-12-05 @ 19:29:21
URL: http://emsihund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0