Borta ;O

Tjaa bloggen & alla ni som läser detta. ♥
Jag har en tråkig sak att meddela; jag ska vara borta en vecka.. om ni undrar vrf det inte kmr några inlägg. xO Sen e jag bara hemma dag.. & åker iväg igen för näästan 2 veckor. Sen e jag hemma dagar & sen åker jag iväg i 5 dagar.. men jag försöker bild-blogga med mobilen ibland & skriva när jag e hemma så löser det sig! :love:
Men nu, när jag åker iväg ska jag till ett handbollsläger med ♥ Emma ♥! ♥♥♥♥ Ska bli SÅ najs! ;) <33 Det kmr ett inlägg & bilder om det oxå sen! :p :love: <33
Sen åker jag till min kusin.. & vidare direkt till en ö på västkusten. Det tredje är Berlin.. xO Men jag ska se till att vi hörs mycket ändåå! ♥
 
 
En SÖÖT bild på Emma i vintras! ♥.♥ Jag fotade!
 
 
Ja, nu rinner tiden iväg.. jag ska tydligen äta! ;) Jag elr Ella har fotat.. tror jag.. elr ngn av mina kompisar iaf! :p
 
Men båda bilderna var för ett tag sen.. men har aldrig lagt upp dom.. vad jag vet iaf! ♥.♥
Men vi SES & HÖRS! ♥♥♥♥♥
Puss!

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vinn ett par fräsiga solglasögon! :D Allt du behöver göra är att kommentera!
http://adaras.se/2012/july/vinn-solglasogon-case-och-senilsnore-fran-sunnydays.html#comment

Svar: Okejj, tack så mycket! :)
None None

2012-07-08 @ 21:14:20
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0