GEKÅS ULLAREEEEED!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥

Tjooo! ♥
Imorgon bitti väcker mamma & pappa mig så drar vi sen till ULLARED!!!!!! ♥♥♥♥♥ Det är ett MEEGAA-stort shoppingsenter!! :) Jag bor ju rätt långt bort i vanliga fall, men här på västkusten (där vi är på semester just nu) är det bara en halvtimme dit, så vi PASSAR PÅ! :D Har varit där 1 gång, men då var jag liten.. så imorgon är det bara att SHOPPA LOSS ASSÅ! :love: Och sen kmr nog en "haul", asså en video/inlägg där jag visar vad jag köpt! ;) Men vi ses dårå! Då ska ni få se! ♥ En bild först:
 
Hittade den på google.. lite suddig ju, men aja! ;)
 
Tack alla som bidragit i min Give Away, men den är inte slut ännu! ;)
Det är bara att mata på kommentarer! :love:
Vi ses, puss. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla kan du lägga upp videobloggen på vad du köpte? :)

Svar: Javisst, kan lägga upp den idag! ;)
None None

2012-07-28 @ 18:58:24
Postat av: FANTASTISKA

Kul med ullared, har du varit där förut? Svara gärna i en komentar på vår blogg! :)

Svar: Ja, det var skiitanajjs på Ullared! ♥ Har varit där en gång tidigare, då jag var 3 år.. så det var jättekul! :) Om det är något att titta på så lägger jag upp en haul-video med vad jag köpte på Ullared senare ikväll! ;) Tack för besöket på min blogg & kika gärna in igen! ^^
None None

2012-07-30 @ 21:50:20
URL: http://fantastiska.blogg.se
Postat av: Karro

Så fin blogg, hur mår du? <3

Svar: Tack tack! ♥Jag mår bara bra tack! ;)
None None

2012-07-31 @ 00:22:22
URL: http://gummibjorn.devote.se
Postat av: Karro!♥

Sv; Aww, tack!<3

jag mår suuuper!

Lust att göra länkbyte? <3

Svar: Vad bra, varsegoo! ♥.♥Gärna ett länkbyte för min del iaf! :D
Länkar din nu dårå, så får du länka när du har tid & känner för det! <33
None None

2012-07-31 @ 21:05:05
URL: http://gummibjorn.devote.se
Postat av: FANTASTISKA

- Okej, gör du dä! ;)

Svar: Jarrå :D
None None

2012-07-31 @ 21:19:03
URL: http://fantastiska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0