Torsdag förmiddag. ♥

Hejj. ♥
Senare kmr jag lägga upp en give away! ♥
Men jag mst handla det jag ska ge iväg först! ;)
Så det kan bli idag elr imorgon elr om en & en halv vecka.. jag vet lixom inte! :D
Men för er som inte vet vad en give away är- så är det när ni ska skriva ngt kort (typ en sammanfattning om min blogg) & skicka det till mej! Sen kmr jag att ha en dommare som inte vet vilka ni som tävlar är. Dommaren utser vem som vinner (och då skickar jag ut "give away"- priserna till den personen)! :love: Najs va?? Men det kmr mer om det i "Give away"- inlägget! :p
 
Det var bara ett kort inlägg! ;)
Puss & kram finisar! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs me en give away :p

Svar: Jajj, vi får väll hps att den blir lyckad! ;)
None None

2012-07-05 @ 12:04:16
Postat av: Anna

Hej, fin blogg:)
Jag lottar ut Veckans blogg i min blogg!
Var gärna med:)
Ledsen om du inte gillar reklam.

Svar: Heej, man tackar, man tackar! ;)Jag kan va med, har inget emot reklam direkt! :)
None None

2012-07-05 @ 14:30:33
URL: http://annazplace.blogg.se
Postat av: Louise

Hejhej!

Finns det någonting du skulle vilja lära dig inom foto och design?

Då tycker jag du ska kika in mitt inlägg: http://elsalouise.blogg.se/2012/july/vad-vill-ni-lara-er.html#comment

Svar: Hejjsan! ;)Kul, det vill jag verkligen lära mig! Tack så mkt! :)
None None

2012-07-06 @ 14:13:52
URL: http://elsalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0