Min helg! ♥

Heejj bloggen. ♥
I går hade vi Wild Kids i skolan... vi var ledare för 1-3:orna! Det var najjs! Jag, Ella & Lisa hade stationen "saklet". <33 Vår station var på världens skönaste solställe! :D
När dagen var slut drog vi (några i klassen) till Trollan! ♥
Sen kom farmor från Småland hem till oss! Hon ska inte stanna jättelänge, för hon ska vidare. :) Men det e kul nu när hon e här! <33
Nu sitter jag ju och bloggar & kollar på tv! Vid ca 13.00 ska jag (med laget) spela innebandy i stan, med proffs! :D Och i morgon ska jag kanske köpa en snygg sak till min skolavslutningslook! :D <33
Sen e det bara en städdag kvar i skolan & sen SKOLAVSLUTNING JAO! ♥.♥
Jag gjorde collaget på Remby! ♥
Hoppas ni oxå har/får en TOPPEN-HELG! :p <33
Puss, hej. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

Svar: Glad smileys på dej med! :D
None None

2012-07-05 @ 11:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0