Remby ♥♥♥

Det första jag säger är; testa Remby! ♥♥♥
Det är en jättebra hemsida för att göra t.ex ett collage! ;) Den funkar väldigt bra och man kan ladda över bilder från instagram & bloggar & google med mera, fast det tar ett tag att lära sig alla funktionerna!
TESTA, TESTA, TESTA den hemsidan! :p
http://www.remby.com
Där har ni en länk, men för er som har blogg finns länken, där du ska göra ett inlägg! Där du markerar fet text och kursiv text med mera finns längst ner i högra hörnet "länken" till Remby! :love:



Ett collage som jag har gjort! Men Emmsan har fotat bilden på mig & Maräng och bilden på bara Maräng! ♥.♥ Jag har fotat bilden på bladen & bilden på blomman! Majsen, klubborna och sjön är från Google bilder!

Vi ses snart- säkert i morgon!
Men ha det gött så länge! 
PUSS! °.°

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0