VINNARE AV BLOGGTÄVLINGEN!! ♥♥♥♥♥

HEEJJ!! ♥♥♥♥♥ Nu har jah fått fram en vinnare på min bloggtävling! C: En dag sent, jag vet, sry! xO
PRISET ÄR: Att jag sponsrar den bloggen (för den som vinner har en blogg) under hela SOMMARLOVET!! ♥ Dvs att jag har dens blogg i min meny (det har jag redan) & att då tipsar jag om den på min blogg! :love: Även att varje gång jag kommenterar ngn annans blogg (och det passar) så länkar jag denna bloggen! Om vinnaren sen vill det, så kan den få en header gjord av mej! ♥,♥
RÄTT SVAR VAR;
1.
Pappersflygplanet
2.
Den glittriga pennan
3.
Saxen
Det var 2 som hade rätt svar på alla tre frågorna (trodde det skulle vara fler men, ja) & då lottade jag..
SÅ VINNAREN AV MIN HITILLS ANDRA BLOGGTÄVLING ÄR:


Så, vi sees! ♥
Glad midsommarafton!
Puss, kram & hej! ♥

Kommentarer
Postat av: alice

Söt blogg du har! :)

Svar: Taack! ♥ Din blogg är verkligen jättecool, checkade deen! :)
None None

2012-06-22 @ 10:50:00
URL: http://egofotografen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0