Bildbomb <3

Hejj, i dag gick jag ut vid kl. 9 med systemkameran för att fota de frosttäckta träden, m.m
Det gick räätt så bra... så nu kmr jag att visa lite bilder, även andra bilder på min hamster & mer! ;)

Man fylls av glädje av denna bilden, tkr duu inte!?

Ja, en ljuslyckta...

:) ♥

Tog den uppe i fjällen... ♥

Suddig, jag vet, men ändåå... Tog den oxå uppe i fjällen i en spegel! <33

Jaa, vad ska man säga? <3 Skrev på ett papper, rev ut det, och fotade! ;)

Maarääng! ♥ Ögonen är röda, men det är inge fel på hur jag fotade, för han har röda ögon i verkligheten :) <33

Maräng igen! ♥ Love u...

Tror inte jag hade något mer att visa, aja! :love:
See u, puss & kraam //Linnsaan;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0