Converse All Star + ny mobil <33

Heejj! <3
Igår spelade jag 3 handbollsmatcher, vi vann alla! :thumbup: Jag spelade mitt:9 & vänster:9 ;) Jag gjorde tyvärr bara 2 mål, men deet är iaf något...
Seen när jag kom hem hade 2 mobiler vi beställt till mej och Joar kommit! Android-mobil har man nu alltså... deet kmr bild sen! Och idag var deet innebandy match, som vi oxåå vann! Med 8-2, alltså blev detta en vinnar-helg! :D <33 Jag spelade center, och gjorde 1:a och 7:e målet :) När jag kom hem igen åkte jag och mamma och köpte CONVERSE till mej! <3 Det blev marin-blåa! Jag köpte även ett mobil-fodral till den nya mobilen!<33 Kmr bildeer! Aja, nu ska jag till min kompis från handbollen, Ida! Där är oxåå Ella i min klass! Så vi ska vara en liten stud! :love: Men glöm nu INTE att ställa upp i min bloggtävling, jag vill ha in fleeer än nååågonsin många svar! Det är bara 12 dagar kvar tills den avgöörs! <33

Bilder:

Nya mobilen...

Mobilfodralet :D

En av mina converse <3

En till bild, mwihi :o

En gammal- och en ny... skillnad!? <33

Bloggar mer senare idag, efter att jag har kommit hem ifrån Ida, då ni får veta vem som har VECKANS BLOGG! <333
Tjadåh <3
//Linnsaan;*

Kommentarer
Postat av: Tuva

Shiiet , snygga!! ♥

2012-03-19 @ 16:02:29
URL: http://tuvanlean.blogg.se/
Postat av: Linn

Aww, taackis gmn! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0