Emma;*

Hello everybody! <3 :love:
I skolan har vi fått brevvänner... Min är från Californien och heter Kristina :) Hon verkar väldigt snäll (men är 1,5 år äldre än jag) :) Vi mailar till dom. Har skrivit 4 mail, och fått 5 så nue är deet väll min tur då! <33 Iaf, i detta inlägget ska jag lägga ut bilder på min kompis Emma!<3333;* Love u! Det är med hennes hund Zafira  som Maräng, min hamster delar blogg meed! :) Jag kom på att jag nog inte laggt upp en ända bild på HENNE, det är SKANDAL! <3<3<3

Så här kmr lite bilder på henne, som delvis oxå LÄÄÄNKAR TILL HENNES AS-FIINA BLOGG! <3

Bild på Emma som jag tog med systemkameran! <33 Jättesööt ;*

Oxå bild från systemkameran (samma dag) <33

Den meed, vi fotade mkt! Sypersöt! <33;*

Jag och Emma, vi la kameran framför oss på berget, haha! :)<33

Gullig bild på Emma! <33

Aww, vad sööt ;* Älskar den bildeen! <333

KLICKA BARA PÅ BILDERNA :love:
Ses, PUSS //Linnsaan;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0