Hallojj ♥

Hallojj! ♥
Jag ee fortfrnde sjuk ;( Men min söta lilla hamster Maräg är jue här hemma! :) Fast jag får ändåå inte vara sååh mkt meed honom när jag ee sjuk! ;( Om jag hade kunnat gå till skolan hade deet varit skolbiio! <33 Synd att jag missade deet! :s But I hope I can play floorball and handball tomorrow! Men iaf, nu vill jag oxåå säga att TIPPSA GÄRNA OM MIN BLOGG! :D Dååh blir jag såååh himla glad, om jag får flera läsare! Deet veet ju ni som oxåå har blogg! Aja, iaf om 2 dagar kmr veckans blogg! Vet vilken blogg deet ska bli! ;)

Bildeer:

Nästaan en likadan boll som en av de jag har! <33

Cool innebandyboll!

En av bilderna Ella tog på mejj i förrgår då vi gick ut och fotade!

Jag vill jättegärna lägga ut några söta bilder på Ella, meen jag är inte säker på att jag får för henne! Kanske nästa gång! ;) Mst frågaa henne föörst! <333

Fin bild på Maräng oxåå! :love:

Aja, puss & kram //Linnsaan;*




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrs deeejj!!! ♥♥♥ Hps du blir bra snart igeen! ♥♥ ååh vi som skulle göra något idaaa.....♥ Hälsa marängizz ;* ^^

2012-03-09 @ 21:19:47
Postat av: Linn ♥

Aww, gmn! Saaknar diig meed Emmzzan! <33 Hps vi kan sees snart älsking! <333. Synd att vi inte kunde göra ngt, hade sett fram emot det! ♥ Love u ♥ Häälsaa Zafiirizen! ;* ^^

Postat av: Tuva

Asså , såå sjuukt snygg blogg duu haar!! ♥

Avis , såå deet bara ryker om deet..



Puss pårejj , Tuvaa ♥

2012-03-11 @ 18:30:49
URL: http://tuvanlean.blogg.se/
Postat av: Linn ♥

Amen Tuvaa, diin blogg dååh! ♥ Men taack! Nuu ee vi iaf kvitt (jah ee oxåå avis på DIN blogg)! Mwaha! ♥ Bara så att du veet, jag kan inte godkänna komentarerna på bloggtävlingen än, för då kan ju folk fuska, t.ex titta på ditt svar! ;p Men taack, diin blogg ee lixom ngt man ofta beundrar! DET SKA DU HA KLART FÖR DEJ! ♥



Puss puss, Liinn ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0