Hollister + BILDBOMB <'333

Heejj! Idag var jag och Emma i Gallerian! Det var aaaaazum! <3^^ Vi köpte varsin likadan klänning på Hollister! ;) Det kommer bildbomb nedan där den är meed:

Bild på klänningen jag och Emma köpte! Här ee den! Snygg va? Mörkblå- vit! <33 Vi blev SÅÅH nöjda! :)

EGOBILD! xD

Bild på en söt liten hund, Abbe (som jag och Emma försöker övertala mina föräldrar att köpa). Det var Emma som hittade den! <33 De vet inte riiiktigt vilken ras! :) Men, how cares? <33

Bild på förr, förra gången jag var med Emma för att rida! <333 As-najjs vare! ♥ ;* ^^

Jättesnygg bild från We♥It...

Oxåå bild från we♥It och oxåå snygg...

Bild på mig som liten :)

Rolig bild som jag ock Emma tog igår när hon sov över <3^^

Bild på Ella, som jag tog på systemkameran för ett tag sen! <'33^^

Bild på Emma (men inte samma) ^^<33

Bild på SÖTA lilla Maräng! ;*<33

Bild som har varit meed på bloggen förrut, men tar meed den igen! :) Tagen från systemkameran! ^^

Bild på One Direction! De är 7kt bra! <3

Vi sees! <3
PUSS //Linnsaan;*

Kommentarer
Postat av: Tuva

Fiina biilder , sweetiezz :)<333

2012-04-02 @ 15:41:18
URL: http://tuvanlean.blogg.se/
Postat av: Linn

Aww, taack, söötnoous! ♥ ♥ ♥ (: Din blogg är syyperfiin! <3333 (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0