Ska börja meed veckans blogg! ♥

Heejjsan, jag tänkte börja meed "Veckans blogg", där jag utser 1 bra blogg i veckan!

Men denna vecka kunde jag inte bestämma mig, så det blev 2 bloggar! ♥

Deet äär: "TRUMVIRVEL"......


och


Emmas för att: Nu efter sportlov & allt har jag inte träffat henne och saknar henne jäättemkt! ♥ Och för att hennes blogg är jättebra och cool! <3.

Heddas för att: I dag när vi var hemma hos mig hjälpte hon mejj att sätta in en header, och ändra bakrund m.m! ♥ Jättesnällt, och för att hennes blogg är as-grym och jättebra! <3.

Aja, då kmr deet 1 veckans blogg nästa vecka då! <'33
Men vi sees vääll innan... ;) En bild på mejj kmr:

Mwihi ♥

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0