Forum.. och mer om partyyt ♥

Heej ♥ Har precis kommit hem från Forum där jag var med Ella.. ♥ Köpte en byxdräckt av jeans (fast jag fick en när jag fyllde år) för ett presentkort jag fick av Lisa + egna pengar, jeansshorts från Cubus (dom är mörkblå med vita ränder), mörkblå jeans från Cubus och present till Joar... Men iaf;
Mer om mitt party (jag ville bjuda alla, men det gick tyvärr inte), iaf här kmr det:
När EllmE kom drack vi drinkar ute, en med kaktus och en med lime och jordgubb! ♥ Vi åt även chips och ostbollar! Jag öppnade fiiiiiiina presenter och fick: Av Emma: Hjärtformade örhängen med rosa "diamanter" av äkta silver, jäääättefina! ♥ Tack! Av Lisa: Lindexkort på 100 spänn, så jääättebra att ha! ♥ Tack! Av Ella: Örhängen med svarta hängande "diamanter", och hårspännen, oxå jääättefina! ♥ Tack! Av Marre: Glitterpennor, och ett blått svärd (när man öppnar locket och drar svärdet genom luften kmr det såpbubblor), jääätteroligt faktiskt, och snygga färger var glitterpennorna oxåå! ♥ Tack! Alla presenter var superfina! Sen gick vi in och lagade tacos själva! ♥ Vi drog lapp om vem som skulle laga vad, och det blev såhäära: Jag och Emma- köttfärs och guacamole, Ella och Lisa- grönsaker, och Marre- såser, bröd, chips och riva ost! Sen åt vi en skiitgod middag i uterummet! :p Sen gick vi upp på mitt rum och körde "paketlekan"! Det går ut på att: Man har ett paket med masså papper på, sen har en grythanskar och ska öppna det (as-svårt). De andra turas om att slå en tärning, och när nr 2 på tärningen kmr upp, byter man (så att nästa i tur öppnar paketet). Ella vann! :) ♥ Sen gick vi ut och hoppade studsmatta, den var SÅÅÅ blöt asså! Jag och Emma gled på MAGE 2 ggr! ♥ :p NAJS! Sen gick vi in och åt Ben and Jerry's! Smakerna var: Cookie Dough (min favvo), Chocolate Fudge Brownie, och Oh My Apple Pie! Sen gick vi ner till garaget och såg på Titanic, filmen! ♥ Det var mysigt, för vi alla låg på tjocka, breda madrassen som jag och Emma skulle sova på. Vi åt Pringles drack läsk, och åt även godiiiis! :p Lisa och Ella sov på varsin uppfällbar säng! Och Marre sov inte över, utan åkte hem vi halv 11! Haha, najjs asså ändå (att hon kunde stanna SÅ länge)! ♥ Asså som ni säkert fattat så sov vi i garaget själva oxå. Sen snacka vi massa skit tills vi somna vid halv 3, 3! På natten såklart dårå! ♥ På morgonen åt vi en god frukost, höll på lite med datan medans vi åt ÄNNU mer ostbollar! SÅ TACK TJEJER FÖR EN LYCKAD FEST! :love: <33

Sen så kom släckten och jag fick boken "Cirkeln", och fotrsättningen som heter "Eld" och som e så mkt TJOCKARE! Jag fick oxå boken "Little Darlings" som verkar sjuukt bra! Läs alla dom böckerna! Sen fick jag ett blått linne som var as-snyggt, och örhängen, en blomma, en halsbandsberlock och 500 spänn! ♥ Morfar firade vi oxå, han fyller år idag! GRATTIS MORFAR! (Även om du inte läser detta)! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Men vad mkt jag snackar, sry ska sluta! Men ni ska få se lite bilder:

örhängena jag fick av Emma! <333 ;*

Presentkortet jag fick av Lisa! °.° <33 :*

Örhängena och hårspännena jag fick av Ella! <3<3 ^^ ;*

Glitterpennorna och såpbubblesvärdet jag fick av Marre! :p <3 ^^

Presenthögen (dock inte alla presenterna)... <33

Twilight-filmerna och nagellacket! ♥

Rosor jag fick utav mamma & pappa! ♥

På bilden med massa presenter finns även mina nya grejor, och på dom 3 första bilderna är kameran på datorn använd, men på dom andra 4 är det systemkamera (då fotat av mej) <33

Men vi ses väl snart mina fina! Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Ellizz

Kul att du gillade min present! Så fin du var i dem ocksåå!^^

Hoppas att du kmr att använda dem oftaa!!^^♥ Det var ett såå Kul partyyyyyy!^^Love yaaaaaah!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2012-05-14 @ 19:39:15
Postat av: Linnsaan ♥

Jaa, jag kmr ha på mej dom SÅ OFTA jag kan! ♥ Dom var jue SKITSNYGGA! ;) ^^ ♥ Thaanxzzz (igen, haha)! Kul att du tyckte om PARTYYYYYYYYYYT!^^ Hps du oxå kan köpa sånna, för du skulle oxå passa jättebra i dom! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Looove yaaaaah tooooo!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2012-05-16 @ 16:51:04
URL: http://bylinnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0