Haulvideo - från i lördags! :)

Haha! :)


Kommentarer
Postat av: Liite anonym här !

Jag haar ocksåå dom däära våtservetternaa, dom ägeer ! :D

Svar: Hah, japp! ;)Bästa jö!
None None

2012-09-17 @ 10:09:05
Postat av: Hilda

Hej Linn!vilka fina saker dy köpt vad är bad sallt för någet?hopas du ser deta.vi kanse ska ses snart ju jag läntar efter dig.hopas du läntar efter mig ochså hopas vi ses snart!kram från Hilda.

Svar: Hej Hilda! Tack, jag blev riktigt nöjd med sakerna faktiskt! Badsaltet består av små saltkorn som man häller i badet så att det luktar gott! Ja, hoppas att vi ses snart! Jag längtar jättemycket efter dig med! Ha det så bra och hälsa alla! Kram från Linn!
None None

2012-09-18 @ 18:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0