HEJSAN ALLA KÄRA. ♥

Nämen hejsan alla nära & kära & allting. ♥
Förlåt för grymt dålig bloggning, men ni vet.. skolan har dragit igång igen för ett tag sen & det är mkt nytt i 6:an! ;)
Dagarna har bara rullat förbi & jag har varit ute på mkt äventyr! :)
Idag var jag ute och småshoppade lite, sen plockade jag svamp & träffade lite kompisar t.ex, hähää.. :D
Bara så att ni vet: Videon där jag visar vad jag köpt på Ullared KOMMER, jag är ju inte SÅ glömsk (även om det gått ett bra tag).. ;)
Men jag hoppas ni förstår mig, det har varit så mkt på senaste tiden, men snart är videon nog uppe får vi väll hoppas på! ♥
Vad ska jag nu skriva, hmm... ni kanske vill se vad jag ska ha på mig imorgon i skolan!? ;3
Bild kommer här:
 
Sry för dålig kvalité, tog med kameran på datorn.. :/♥
Iaf, så halsbandet vet jag tyvärr inte varifrån det kmr.
Tröjan är ifrån Lindex.
Jeansen är ifrån Zara.
Sen ska jag ju även ha på mig strumpor & örhängen (silvriga), haha :)
 
Men iaf, vi SES & HÖRS (ska börja blogga & lägga upp videos oftare)! ♥
Puss på er finisar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0