♥ Min helg ♥

Heej! ♥
Nu ska jag berätta om min helg!
I fredags när vi slutade skolan gick jag hem till söta Emma, för att sen gå på en lite failad innebandyträning med henne (du vet vad jag menar Emma, haha)! Direkt efter träningen åkte jag iväg för att äta middag med världens bästa handbollslag, det var kul! Vi höll på i 3 timmar och snackade om kost, åt, lekte lekar mm. När jag kom hem chillade jag med glass framför skype, jag skapade med Emma.
På lördagen skypade jag typ hela förmiddagen med Emma (igen, haha)! Efter en god lunch åkte jag lite oväntat till en skidbacke här i närheten för att åka snowboard i typ 2 timmar, det var najs! När jag kom hem åkte jag & mamma till stan för att dels shoppa lite, och sen gå på en musikal med några i släkten, musikalen var Fame! Såå nice, jag har filmen hemma och musikalen levde verkligen upp till mina förväntnigar! Vi åt även på donken innan, gott gott. Vi kom hem ungefär kvart i 11 tror jag, då slängde jag i mig lite godis (hihi, var tvungen), och sen efter att ha kollat på lite youtube-klipp somnade jag.
Idag (söndag) spelade jag först en innebandymatch som slutade 4-4, kul! Efter det åkte jag och Emma (som oxå var på matchen) för att shoppa! Det blev inte mycket för min del, men köpte iaf en body mist från The Body Shop! Nu ska jag baka en kladdkaka och sen se på film, nice!
 
 
 
Under helgen har jag köpt 2 halsdukar, pads, nail polish remover, läppbalsam, body mist, 2 prover på olika produkter jag fick med när jag köpte body misten & en klubba, LOL! :D ♥
 
Ses, kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina saker du köpte :-)

Svar: Taack, blev riktigt nöjd faktiskt! ;)
None None

2013-01-21 @ 15:03:41
Postat av: Emmaa♥

Haha, förståår prexiis :D :D :D loooooveee yaaaah♥♥♥♥;* ;* ;* ♥♥♥♥♥
Puss♥

Svar: Hahahah, aah Emma :D :D :D Loooooooveeeee yaaaaaah 2 ;* ;* ;* ;* ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Puuss ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
None None

2013-01-21 @ 19:58:21
URL: http://foreveeryoung.blogg.se
Postat av: Sarah


Hej jag har ett samarbete med beccadesign och får nu ha min första tävling där priset är ett valfritt smycke. Var gärna med och tävla. Skulle bli jätteglad då :) kram


Http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Svar: Okej, taack, då vet jag! Hihi, kraam ;)
None None

2013-02-01 @ 10:51:42
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin
Postat av: Anonym

kan du lägga upp en videoblogg?

Svar: Jarrå snart så, tack för att du önskar! ;)
None None

2013-02-02 @ 16:48:47
Postat av: sara

Fin blogg du har. Allt bra? :)

Svar: Taack, din med! Jarråå! ;)
None None

2013-02-11 @ 19:43:31
URL: http://sarawiklund.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad heter du på youtube?

Svar: Jag heter linnmarris2 (random namn), men jag gör inte direkt videos längre (har lite paus bara) ;)
None None

2013-02-20 @ 16:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0