VINNARNA AV MIN GIVEAWAY!! ♥

Hejsan hoppsan!
Nu har jag fått svaret vilka 2 som vann min Giveaway! ♥♥♥
Det är jättekul för mej med! :) Och ja.. vi bestämde oss för bara 2 vinnare, som jag sa... :)
Jag hade ju en myndig dommare som jag känner, så att jag inte kan fuska med vinnarna osv.. och en rolig grej var att jag känner BÅDA vinnarna! På mitt Givewayinlägg kmr jag bara att godkänna vinnarnas kommentarer, för vissa andra ville inte ha sin kommentar synlig.. :O ♥.
Men, för att KOMMA till saken.. första pris går till: ELLA G, GRATTIS!! ♥♥♥
Andra pris går till: EMMA R - emsihund.blogg.se, GRATTIS TILL DIG MED!! ♥♥♥ (Emma har också en Giveaway på sin blogg nu, SÅ VAR MED DÄR FÖR ATT VINNA JÄÄTTECOOLA PRISER)!! ♥♥♥
 
Men dommaren (får inte säga vad hon heter) tyckte att alla kommentarer var JÄTTEFINA & JÄTTEGULLIGA! ♥
 
Ella får välja pris först & sen Emma! ♥
Jaha.. nu funkar det inte att lägga upp bilder på blogg.se, men för att se priserna kan ni ju bara kolla i inlägget om Giveawayn: http://bylinnsaan.blogg.se/2012/july/give-away.html ♥ Det är ju bara 2 vinnare nu, men varsågod & välj Emma & Ella! ♥
 
Det var nog det, bra jobbat allesammans! ♥
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis jordmänniskor :O<3

Svar: Haha!! ♥
None None

2012-09-12 @ 19:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0